Meryemihra12 Merhaba anneler sezeryan olalı 3 ay oldu ve bugun adet gibi bişey oldu kokusu tuhaf ve rengi koyu acaba doğumdan sonra ki adet böylemi oluyor bide çok fazla değil bilgisi olan var mı acaba ✨
2balbiranne Meryemihra12 bende 3.ayda adet gördüm ama şuan nasıldı hatırlayamıyorum ondan sonra da hep düzenli oldu her zaman koku biraz enfeksiyon sebebi olabilir deniliyor bilemedim
Crane Ben de sezaryen oldum 2-2.5 aylıkken sütüm kesildi 3. Ayda da regl oldum ilk üç ay baya uzun sürdü 7-8 gün kadar bu ay ilaca başladım doğum kontrol hapına. Düzene girecek inşallah hapla
Meryemihra12 2balbiranne böyle koyu renkli ve kokulu bir akıntı aslında tam da adet sayılmaz bilemiyorum doktora mı gitsem