Miran11 7 aylık oğlum ne oturabiliyor ne De dik duruyor sürekli C şeklinde duruyor 😏 elleri sürekli hala yumruk şeklinde zorla açıp oyuncak veriyorum gelişimi çok mu geri sizce 😞
Cansubasak Miran11 oturamaması çok problem değil daha ufak oturur vakti var üzülmeyin de ellerini çoktan açmış olması lazımdı doktorumuz 4 ay kontrolümde sormuştu açtı mı peki uzanma var mı eğer elleri kapalıysa nasıl uzanıyor
Happiness87 Miran11 o aylarda benmki bir eliyle tutarken diğer elini yumruk yapıyordu. 9 aylıkken falan bıraktı.
Miran11 Cansubasak doktorum sormadı bana hiç ama uzanıyor oyuncakları almaya çalışıyor ne görürse. Tutmaya çalışıyor ama genellikle hep kapalı
Cansubasak Miran11 belki bir şeylerden korkuyordur endişe ediyordur benim beneğim tanımadığı bilmediği ortama girdiğinde korktuğunda üşüdüğünde hep yumruk yapar elini asla açmaz alıştıkça açar
Miran11 Cansubasak bilmiyorum evde de böyle uyurken de elleri yumruk şeklinde ama yanında ki oyuncağı bayağı uğraşıp tutabiliyor
Deletedmom276 Miran11 ilk randevunuzda doktorunuza da endişenizden bahsedin, bizler kendi bebeklerimizle kıyas yaparak size yazıyoruz, yanlış yönlendirebiliriz. En sağlıklısı doktorunuza bu endişenizden bahsetmeniz.
Cansubasak Miran11 bayağı uğraşmaması lazım canım şuan iki parmak tutuşa geçmesi lazım bir nöroğa mı götürseniz