Yiyebileceği kadar lokmalar koysanız önüne.benim kızım 7-8 ay arası asla yemek istemedi,öğürdü hep.pütürlü veriyordum.hergün sinir krizi geçirirdim.7.ay sonuna doğru dişleri çıkmaya başladı rahatladı sanırım.şuan 10 aylık tam.kahvaltıyı 8.ayda yemeye başladı mesela.hiç bulamaç vs vermedim.kendim besliyordum.9 aylıkken benden istememeye başladı.önüne koyuyorum o yiyor genelde.büyük de atıyor ağzına ama çiğniyormuş mesela,ben korkuyordum kendim verirken.çocuk şimdi istediği kadar ısırıyor.korkmadan yumuşak şeyler koyun önüne.çok küçük de vermeyin,ayarlayın siz.parmaklarının arasına koyup,ağzına götürtün,karşısında siz de yiyin gösterin.