Bu formda çok yararlı bilgiler öğreniyorum. Herkes birbirine danışıyor, destek oluyor, faydalandığım çok postta oluyor. Herkese bu anlamda minnettarım. Fakat en gereksiz bulduğum post türleri bunlar oluyor. Her bebek şahsına münhasırdır. En iyisini takip ettiğiniz doktorunuz bilir. Önemli olan sağlıklı ve mutlu bir birey olarak yetişmesi. Bebeklerimizin. Herkese sevgiler❤️