Efendikadin mama vermenizi doktorunuz mu söylemişti. Sütünüz mü az. Doktor ne diyor bilmiyorum ama bence biraz fazla gibi. Mamayı biraz azaltabilirsiniz, ileride obez olabilir belki. Aynısı teyzemin oglunda da vardi. 6 aylıyken 10 kiloydu galiba tam hatirlamiyorum. Doktor rejime başlatmişti. Teyzem hem ekgidaya geç başlamişti hemde az emzirmeye başlamişti. Ve 15 aylikken yürümüştü