Newmothers Kızlar idrar yolu enfeksiyonum var halsizim, midem bulanıyor çok. Emziriyorum da ne iyi geliyor?
Mom0870 Newmothers Gebelikte de kullanılan saşe ilaçlar var. Eczacı ya da doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz. Çok su içmelisiniz. Geçmiş olsun.
Butterfly Newmothers en iyisini doktor bilir bizde sizin gibi insanlarız yani biz burdan size diyemeyiz bunu bunu kullan diye 😕
Ozgeb Newmothers benim sürekli olur, bunun tek ilacı bol su. Mideniz bulansa da bol su içip o mikrobu atın
Newmothers Butterfly Sumeyye-buglem doktora gidemedim, eşim şu an şehir dışında bebeğimi bırakıp gidecek kimsem de yok. Onuda hastaneye sokmak orda bekletmek istemiyorum 😔 bende caresiz olduğum icin buraya yazdım, en azından doğal yöntem bilinir diye.
Depresif_polyanna Bende de olmuştu hem de korona nın ilk patladığı hafta. Mecburen korka korka gittim doktora. Emzirmeye uygun antibiyotik verdi, geçti çok şükür. Bence doktora gidin.
Sumeyye-buglem Newmothers cnm enfeksiyon bendede var idrarini her yaptığında sirkeli suya otur birde çok su ic eğer hastanen yakinsa plastk bardaga idrarını yap onuda boş şırıngaya koy götür direk ver benm kızımda da çıkmıştı kizimin sadece idrarını götürdüm kabul ediyorlar
Depresif_polyanna Newmothers inan ki hatırlamıyorum ama emzirmeye uygundu ondan eminim. Sakın kafana göre kullanma çünkü her mikrobun antibiyotiği farklı oluyor. Doktor tahlil sonucuna göre veriyor. Yoksa boşuna kullanmış olursun faydasını görmezsin.
Kusannesi Newmothers kuzum kesinlikle papatya çayı. İçemiyorsan papatyayı aynı demle özel bölgeni o suyla yıka. Bana kadınndogum doktorum söylemişti ben sürekli enfeksiyonlu olurum onunla rahat ediyorum
Nako 2 3 hafta önce bende aynı durumdaydım burdan bir arkadaş yazmış kızılcık suyu iyi geliyor demiş denedim 3.gün geçti şükür 🙏