Benim oğlum 4 aylık oldu gündüz ağladığı zaman veriyorum emziğini susuyor gecede emzikle uyuyor ama emmeyi bırakmadı hiç ilerde bırakırmı bilemiyorum ama ben korkmadan verdim valla. Bir doktorun yazısını okumuştum emzik biberona rağmen memeyi bırakmayan bebeklerin annelerinin gögsünden dolu dolu süt geldiği içinmiş.