Hifa kızım 6 aylık şuan ve bizde geçirdik 6.hastalığı.Döküntüler 2 gün süren ateş sonrası meydana çıktı ve 4 günde kendiliğinden geçti arkasından pişik oldu,pişiklerimizde 4-5 gunde geçti.Bende sizin gibi korkup hemen doktora götürdüm tahliller temiz çıktı.Içini ferah tut.Bir kez geçirdikten sonra tekrar bu hastalığı geçirmicekmiş bebişlerimiz.Hırıltımız hafif olarakta hala devam ediyor.Geçmiş olsun.