busra02 Merhaba sevgili anneler :) aylardır emzirme sütyeni arıyorum ama bir türlü istediğim gibi iyi bir sütyen bulamadım. Göğüslerim büyük her model olmuyor c kap kullanıyorum. Satın aldığınız memnun olduğunuz emzirme sütyeni varsa söyler misiniz ?
nilosaydn busra02 bende pıercardınden aldım fıyatı 27 lıraydı uygun hemde guzel valla benımkılerde buyuk hersey olmuyır malesef
happilyeverafter busra02 h&m kullanıyorum çok memnunum. Ama ben 80B alıyorum büyük bedeni nasıldır bilmiyorum.
Zelisblt Sütyen değilde emzirme atleti aldım kendimw başlarda hiç sütyen takmadım :) ondan sonrada Bayadır desteksiz sütyen giyiyorum :))
Mom0870 busra02 Lacy Dantelli diye geçiyor. Cotton olanı da güzel ama makinaya attıktan sonra biraz biçimi bozuluyor elle düzeltmek gerekiyor.
Woody busra02 mamma emzirme sütyeni olarak geçiyor. Ben hamileyken neredeyse her markayı denemiştim. Bir tek pentidr rahat ettim.