Selamlar. 8 ay 8 günlük oğlum var. Ek gıdamız çorba haricinde güzel gidiyordu. Çorba 3 4 kaşık alıp daha yemiyor en başından beri. 3 öğün ek gıda (kahvaltı, yoğurt, meyveli yoğurt, muhallebi vs) aralarda mamaya devam sütüm olmadığı için. Fakat 1 haftadır ek gıdayı istememeye başladı. Mamaları da 120 cc içerdi şimdi 80 90 içerse şükür diyorum. Mamayı görünce mutluluktan uçardı şimdi umurunda değil şarkı söyleye söyleye yediriyorm 🙄 aynı ayda olan bebişlerimizin tatlı anneleri sizn miniklerin iştahı nasıl korkmaya başladım sanki ☹️