filtrelikahve mutlaka emzirmek için uyandir canım sarılık değeri yükseldiği zaman çok uyurlar diye biliyorum. Benim Kızım da yeni doğduğunda çok uyurdu bende seviniyordum ne güzel uyuyor diye 🙄 meğer sarılık olmuş uyuyormuş. Sen ihmal etme zorla da olsa uyandır emzir