Elda 7 gün oldu en son dışkı yapalı ama 2 kez yaptı hala morarırcasına ıkınıyor ağlıyor çok huzursuz. Biraz katı kıvamlı yaptı krem peynir gibi çokta kokulu. Sanki bir daha yapmak istiyor gibi. Tehlikeli bir durum olabilir mi???
Alpaslanceylan Elda senın sütünden kaynaklı canım kabız yapcak bısı yemısın ben muz yedıgumde oglum kabız oluyor
Nebicimanne Elda kötü kökünün sebebi bağırsakta uzun süre beklemiş olması yarim çay kaşığı yada bir çay kaşığı kadar zeytinyağı verebilirsiniz su da ise yarayabilir