Alpaslanceylan Anneler 3 aylık Oglum var yanlışlıkla basını dolaba vurdum kafası sıstı bısı olmaz demı çok korktum ya ıstemeden oldu pusetınden çıkarıyım derken oldu 😭😭
Ssemass Alpaslanceylan yaaa kıyamam ben size istersen bir doktora götür canım ya da kendi doktorunuzu ara anlat onun talimatlarına göre hareket et ama önce sakin ol bizlerde boyle vura carpa düse kalka büyüdük
Kekmez Alpaslanceylan benimki sıkça vururdu birşey olmuyor ama yinede gözlemle bakalım gözlerde takip edememe kayma fışkırır gibi kusma olursa vakit kaybetmeden götür acile kardeşim Allah sana bağışlasın
Alpaslanceylan Ssemass Hollanda’da ıste böyle keşke doktor normal baksa azcık supellensınler çocuğumuzu alıyorlar 😭😔
Alpaslanceylan Kekmez uyutmuyorum su an oynuyoruz farkına varmadım olgunun canı Berk bıraz aglamaz . Ahlamadık fark etmedim bısı olmadı zannettim emzırırken fark ettım dış olduğunu
pasabeyy Şimdi birileri gelir biz napalim doktora gotursene şişmiş çocuk zaten der çok sevgili annelerimiz . Gözlemle canım normalin tersinde biseyler olursa