Dezemet Halimearas bilgim yok ama burada biri vardır virüse yakalanan maskeyle bebeğini emzirdiğini yazmıştı.
Elifhanim Halimearas bizm burdada biiri yakalnmsti doktor emzirin demisti ama genede yaniltmak istemem
Alpaslanceylan Halimearas sütten gecmıyor doktorlar soylemıstı bunu bı çok yerleşe duydum anne sütünden bebeğe bulaşmıyor
elifimmmt Halimearas öncelikle geçmiş olsun bi an önce iyileşin inşallah.. bence kesinlikle emzirmemeli.. sonuçta virüs bu ihtimalleri düşünün, illaki ilaç tedavisi alacaksınız.. mama verin , mamayla beslenen milyonlarca çocuk var mesela benim kızım.
aysenurkerem elifimmmt ben 15 gün evde karantinadaydım. İlaçsız atlattım ve bu sürede maske takarak ve ellerimi sabunla yıkadım. Dezenfektan sıktım. Maskeli evde dolaştım ama çocuğumla temasım sadece emzirmek oldu. Diğer işleri babası yaptı. Eğer nefes darlığı yada çok belirgin şikayeti yoksa ilaçsız atlatabilir
Betulersy elifimmmt tabiki mamayla büyüyen bebkler var oğlum mamayla büyüdü hiç emmedi ama kızım asla kabul etmiyor mamayı bazen mecbur kalıyor insan
dilekbnz elifimmmt kesinlikle katılıyorum her anne şanslı olmuyor sütü olmuyor. Oğlum 3,5 aylık ben 15günlükten itibaren mama veriyorum boyuda kilosuda maşallahı var
Minikbimelek @Halimearas dr osman gönülal ın canlı yayınında dinlemiştim böyle bir durumda emzirmeye devam edebilirsin ama emzirirken maske takılacak ve el hijyenine çok dikkat edilecek demişti