Deletedmom347 Kizlar dikisim estetik dikis ust tarafinda sanki sislik var bu onemli bi durummu dogum yapali 6 gun oldu korkuyorum😥
PrensesRavza Deletedmom347 Yani korkutmak istemem ama bende 15 gün oldu doğum yapalı ikinci kesiğim dikişler var iki yan tarafta şişlik vardı normal demişti doktorumuz sonra kan gelmeye başladı ve irin gibi sarı sarı akıntı oldu doktora gittik ödem olmuştu ve şimdi her gün gidiyorum bastırıp akıtıyolar ve pansuman yapıyorlar şu an sol tarafımda az kaldı siz bi sorun doktorunuza yine
Ssd Deletedmom347 Benim 11. günde dikiş boyunca şişlik vardı hala. Doktorum “normal, o da inecek yavaş yavaş, gayet güzel iyileşiyor yaran” demişti. Tam olarak ne zaman indi hatırlamıyorum ama.
kbra2234 Deletedmom347 korkma canım iki üç ay geçip şiş olanlar var benim kırk gün içinde geçmişti şişlik
Alpaslanceylan Deletedmom347 canım hareket etme yat 1 ay yatman gerek onemlı deyıl o ama agrı verır bende çöm oldu evım 3 katlı ın çık ın çık sıstı
PrensesRavza Deletedmom347 iki tarafta da var şu an zamanla geçer dediler bugün tamamen açtılar evde kendim yapacağım pansumanı artık ve açık kalacak daha çabuk iyileşir dediler korkmayın çok büyük sıkıntı değil akmıyorsa
Deletedmom347 kbra2234 sizi da var biraz canm ondan korkuyorum ev islwrimi yapmak zorundsyim evde yanlizim bide😥😭
Deletedmom347 Alpaslanceylan ben yatinca daha cok agriyo sanki sgalik ocagindaki ebede yatma yuru diyo zaten yanlizim canm yardim ediverenim yok yaomak zorundayim esim garson gomleklerini hergun utulu veriyirum yoruluyirum o yuzden dikisim sizliyor
Ssd Deletedmom347 Biraz vardı tabi ama beni kıvrandıracak kadar değil. Sizin şişlik dikiş boyunca mı yoksa bir bölgede mi?
kbra2234 Deletedmom347 e daha yeni doğum yapmışsın şok normal ben dokuz ay oldu doğum yapalı hala bazen sızlıyor
Alpaslanceylan Deletedmom347 ıcerde bıssuru dıkıs var benım doktorum kızmıstı sakın dınlenmen lazım dıye
DogaLina Deletedmom347 sızlaması birqz uzun sürüyo. Ama doktorun yakınsa gitme ihtimalin varsa bi danış gene
Ssd Deletedmom347 acaba oraya bastırdılar falan mı ameliyatta? 14 ay oldu benim, uzanırken falan hala sızlar. Sızlama korkutmasın. İltihap olmasın tek.
Ssd Deletedmom347 Şişen bölgede aşırı bir kızarıklık varsa olabilir. Yani dikiş yerin kızarıktır, kaşınır, sonuçta dokular kaynaşıyor, ama iltihap varsa o bölge daha kızarık daha şiş olur dikiş yerine göre. Zaten bir süre sonra akmaya başlar.
Dmrcnn Deletedmom347 normal geçiyor tam dikişin üst kısmı şişiyor ve his kaybı oluyor biraz zamn alıyor ama geçiypr o şişlik eğer oradan akıntı vs olursa o zmn sorun
Deletedmom347 aksp insallah kuzum ya evde yanlizim suan bebegimle bisey olcak da bakamam cocuguma diye korkuyorum
mother_of_2_boys Deletedmom347 normal cnm korkma dsha cok yeni kesik iltihap kan yoksa 1 aya o şişlik geciyo