Deletedmom090 Kızlar meraba günaydın🙋🏻♀️ Bebeğim 5 aylık kız emerken sürekli sesler çıkartıyor ııııııııııı diye 🤷🏻♀️ Anlam veremiyorum sizlerde varmı böyle bi şey?
ElifAlya Deletedmom090 kizim 4 ay 25 gunluk bir haftadir bizde de var bu durum. Nedenini bende anlamis degilim. Uykusu gelince daha cok yapiyor. Bir de surekli kulagina dokunuyor.
Nekwa Deletedmom090 oynuyorlar canim artik cevreyi bildikleri icin. Bende demin emzirirken abisi yanimda oturuyodu hem emio hem de ona hiihii diyo laf atioy yani. Artik dikkatlerini sadece memede toplayamıyorlar 😉