Bal gibi Bi kızım var 5 aylık olduk ama doğdu doğalı agliyo büyüdükçe düzelir diye kendimi kandırdım hep ama asla düzelmiyor artık çok yoruluyorum bütün hayatım böyle ağlayan Bi bebekle gecicek gibi geliyo hiç Bi yerde rahatım yok karnı tok altı temiz gazı yok ama yinede agliyo agliyo agliyo varmı böyle olanlarınız Bi benim kizmmi böyle etrafımdaki bütün bebeler sakın benim kızıma Allahım can sağlığı versin tabi ama Bi yerden sonra tükeniyor insan dua edin nolur