Benim bebeğimde de süt alerjisi ve başka gıdalara da alerjisi var 2 aylıkken konuldu teşhis 3 ay günde 2-3 saatlik uykuyla ayakta kaldım sürekli ağlıyordu ama emmesi iyiydi Allah’tan. 2,5 aylıkken sütüm azalmaya başladı 1 ay sürdü bazen günde 6-7 saat sütüm gelmiyordu alerjik devam sütü verdim ama günde en fazla 60 cc, şimdi 5 aylığız, ayına göre kilosu iyi dedi doktoru şükür. 2. ayında 1,800 gr almıştı 3. ve 4. ayında 900 gr aldı 5. ayında ise 500 gr aldı