Emidaf ben tek ogun ve azar azar verdim.3 gun kuralına uydum ve sebzeleri meyveleri vermedim. Genellikle ogle menusu olarak verdim ki olası bir alerji durumunda hastaneye kolay gidebilelim. İlk baslarda 3kasok falan yiyordu yavas yavas arttırdım. bazı gunler hic yemedi asla zorlamadım.brn once sebzelerle basladım cunku tatlıya alısan bebel sebzeleri yemiyor demislerdi. İlk maması kendi sutunun pirinc unuyla muhallebi haline getirilmis hali olabilir. Sonra yulafa gecmek gerekiyor cunku pirinc unının besin degeri yok gibi bisi. Sonra kabak baslamak icin ideal. Havuc fln diye gidilebilir. 6. Ve 7. Ay aslında alerji testleriyle geciyor. Asıl kalori kaynagı hala anne sutu. Ogun sayısyı yavas yavas artırmak lazım. Mesela benim kızım 2. Ogunu verdigim anda hep kusuyordu ben 7. Ayın sonunda Anca 2. Ogune gecebildim. Yani bu aurecte her kafadan bir ses cıkıyor. Ama bu iste en onemlisi bebegini iyi gozlemlemen hic bir sey icin zorlamaman ve bazrn ozenerek hazırladıgın mamaların bir cogunun cope gidebilecegine hazırlıklı olman.mama verirken yesin diye asla televizyon tablet falan izletme onu bir alıstı mı sonrası felaket..