Mother_ Pedia D almak için eczaneye gittim onlar bana ocean D vit. Daha iyisi dedi bende onu aldım doğru mu yaptım ya. Kafam karisik siz hangisini kullaniyorsunuz
Mother_ Peki bise sorcam kaç damla damlatiliyor. Ve bi de buzdolabında mi saklamam lazım mersin çok sıcak bozulur mu ne yapim
Mother_ GoGirl kutunun üzerinde yetişkinler e 1 damla yazınca korktum hani bize 1 damlaysa bebeğe ne vericem dedim
GoGirl Mother_ bebekler 400 iciyor bnm 5 yasinda oglum bile 600 kullaniyor.eczane yanlis vermis 1000 yetiskinler icin
EDT Mother_ Canım 400 olması lazım 1000 çok fazla bir de ben wellcare kullanıyorum en temiz içerikli olan birde doktorum bana ocean de çok iyi ama d3 oranı diğerlerine göre daha azdır demişti