Sezeryan doğum yapalı nerdeyse 3 ay olacak hiçbir sıkıntı yaşamadım çok şükür ayağa da çabuk kalktım ama bu son günlerde sanki hamileliğimin son zamanlarındaki gibi çatı kemiğimde ağrı oluyo ayağa kalktığımda falan aşağıya doğru bişey çekiyo sanki😐 normal midir yoksa bi kadın doğum doktoruna görüneyim mi bilemedim 🤷♀️