mrhb hanimlar bebeginde sol kalp kapagi kalinlasmasi sorunu olan oldumu?.Bebegim ayin 10 da 37 haftalik sezeryanla dunyaya geldi.Dogdugunda kakasini yapmisti morarmisti yavrum.Hemen kuveze alinip baska bir sehre sevk edildi.Enfeksiyonu ve arada hizli solunum sorunu var.Dun eko cekildi ve sol kalp kapagi kalinlasmasi var denildi.Ilac tedavisi baslandi hamileligimde seker hastaligi gecordiysem ondan kaynakli olabilecegi soylendi.1 aya kadar gecer gecmezse sekerden degil baska sebepten ve kalici dediler.Artik nefes alamiyorum dayanamiyorum el kadar sabim dogar dogmaz nelerle mucedele ediyo.Dilegim hic bir anne boyle bir durumla karsilasmasin ama eger boyle birseyi yasayan olduysa konusmak isterim.Bu arada kizim 37 haftada 4 kilo dogdu.Seker yuklememde sorun cikmamisti.