nilay35 Hatce2525 cnm ywpisal olarak her bebek farklidir bunu en iyi doktorunuz bilir mesela bnm kizimda 5 aylik 6.500 kilo kac kilo olmasini istersin ki gayet sağlıklı cani iyi olsn varsın zayif olsun
nilay35 Hatce2525 millete bakmicaksn bnm kuzenm 6 aylk kizi 9.500 kilo ama hareket edemio kizim 5 aylik yerinde durmuyor walla
Sineemmm2 Hatce2525 5 aylığız 9 kilo oğlum bence çok kilo da iyi değil genetik gerçi bizim ki 1 yaş kıyafet alıyorum hep 😏
Deletedmom297 Hatce2525 4 ay 20 gunluk. 7 kilo. Ama bunun kiyaslamasini yapilmasini sevmiyorum. Her cocuk farklidir ozeldir. Şisko cocuk sevmiyorum. Kizimin cok tombik olmasini istemem. Persentik tablosuna gore cocugunuzun kilosu gayet normal. Diger bos bos konusan inssnlara aldirmayin. Zayif olsa doktorunuz mamaya basla ek gidaya geç derdi
Hatce2525 nilay35 kesinlikle canı sagol sun saglıklı olsun hepsı hepimizin ki ama insanlar moralimi bozuyor ilk bebegım
nilay35 Sineemmm2 cnm bebekten bebege fark eder bnfe esimde topluyuz kizim zayif ama asla yerinde durmayan bir Cadı o yuzden genetiklede alakali
Sineemmm2 nilay35 aynen canım genetik benim eşim 2 aylıkken 10 kiloymuş şimdi zayıf mesela babasına çekmiş oğlum sağlıklı olsunlarda diş zamanı gidiyor kilo galiba
Sineemmm2 Ysmn99 evet canım 10 kiloymuş kayınvalidem ne bulduysa yedirmiş en çokta patates içine sana yağ katıp vermiş 6 aylık olmadan 🙂
Dezemet Hatce2525 bizim yeni 5 aylık oldu . 7.300 kilo. Sizin kilonuz da normal bence. Kilo konusunda çok kıyaslamayın bence. Doktor bana önemli olan düzenli olup kilo artışı olup olmadığı demişti.
AltinTop Hatce2525 benim oğlum da 5 aylık 8100 gr ama herkes zayıf diyor, insanlara kilo konusunda takılmayın, çünkü asla yaranamazsınız🤣🤣
Minikbimelek 5ay 3 günlük kızım 9 kilo boyu ve kilosu orantılı ama bence çok da iyi bişey değil çok çabuk yoruluyorum kollarım ağrıyor onu taşırken. Ama endişe de etmiyorum anne sütü obez yapmazmış hareketlendikçe kilosu dengelenir diye düşünüyorum
02022020 Hatce2525 7 kilo buay 300 gr almışız bizde hergoren mama ver doymuyor heralde diyo sınır oluyorum doktorumuz normal gelişimi erken doğduğundan yada genetik olarak minyon olacak diyor sağlıkla buyusunde zayıf olsun ilk oğlum kilolu bibebekti emmeyi kesince hep hasta olmuştu bu sefer zayıf olsun hasta olmasın diye dua ediyorum
Mlkasl Hatce2525 benim kızımda 5 aylık 7 kilo gören herkes dediğin gibi zayıf diyor ama karnımdaykende doktor minyon bi bebek diyordu o yüzden sorun yapmıyorum sağlığı yerinde maşallah cok hareketli illa kilolu olacaklar diye bişey yok