AlmilaDoga Nurbeyza yok canım biz 5-7-13.ayda yaptırcaz daha yeni dr muz bu şekilde çizelge çıkarttı rota 3-5te
gezentianne Nurbeyza BiZe de doktor 3 ve 5. ayda 2 doz dedi. Kontrol ediyor kaldırıp kaldıramamasına göre tarih verir aşı markaları ve dozajı da değişiypr
guney_ve_sarpin_annesi Nurbeyza bebegimin 2 ay aşılarında rotavirus denildi 3 ay için. Menenjite daha var dedi Doktor