Kızlar bebeğim 7 gunluk oldu çok uyuyor kaldırmaya çalışıyorum zar zor kalkıyor snra az durup uyuyor sizinde uyuyormuydu bu zamanlarda bisey olur diye korkuyorum ya 36+2 de erken doğum yaptım herkes normal uyur zaten dediler sarılık var di ama atlattık emmiyo ama sütünü sagip veriyorum snra mama veriyorum çok üzülüyorum bisey olursa diye kızlar 😔😭