smaktroll kızlar bebekleriniz saat kaç da uyanıyor benimki 9,10 da uyuyor 6 ,7 de ayakta bazı bebekler 8,9,10 da uyanıyor tek benm kızım mı böyle anlamadım bazen 4 de uyanır hiç uyumaz bilmiyorum napacagım