Alya2402 Busraninannesi Egzamaya benziyor sanki arkadaşımın kızınında böyleydi alerjik olduğu söylemişti doktor tahlil edip
Busraninannesi Merhaba kızlar benim kızımın yüzünde 1 aydan fazladır böyle yanağında kızarıklık var kabuk gibi arafa sırada hafifliyor sonra yine çok kızarıyor neden olabilir acaba doktora git cem ama10 gün sonra randevum bir size soruyum dedim
-Sunshine- Busraninannesi Sıcaktan da olmuş olabilir bence Bi doktora gösterin en doğru bilgiyi onlar verir 🌺
DeryaD Canım temreye benziyor, netten bi arastır istersen doktora da götür tabiki öncelik olarak ama temre ise duaları da oluyor onları okuduğunda geçer Allah’ın izniyle 🙏 bir ömür sağlıcakla olsun yavrucuğun inşallah 🙏
Busraninannesi DeryaD Tesekkur ederim canım Allahım seninde bebeğini bir ömür boyu sağlıklı mutlu etsin inşallah ❤
iki_prens_annesi_ Busraninannesi benim oglumda da birebir aynisi iki yanaginda hatta kac gundur gecmek bilmedi bende burda bekleyeyim
Emir123ali Busraninannesi benim kızımdada birden çıkmıştı öpmeden diye düşündük ve inan doktor doktor gezdik okadar pahalı ilaçlar aldık hiç cözüm bulamadık kızım şuan 7 yaşında ve şuan yok kendiliğinde kayboldu şükür aynı senin kızındaki gibi eğer kulandıkların fayda etmezse geçmez diye düşünme 2 ,3 sene sürüyor ama geçiyor
Busraninannesi Emir123ali aynen 1 bucuk ay oldu arada kizartisi hafifliyor sonra yine kızarıyor hemde böyle elimi vurdukça kabuk gibi inşallah geçer