Aras0303 benim oğlum o kadarlıkken gğnde 5-6 bez değiştiriyodum kakalı 😂 bazen azalırdı sonra yine artardı. Anne sütü alıyorsa bi sorun olduğunu düşünmüyorum endişe etmeyin bol bol emzirin biraz da su takviyesi yapabilirsiniz. Benim oğlumda 10 aylıkken ishal oldu 2 buçuk hafta sürdü emzirmeyi artırmak dışında bişey yapmadım. Eğer ateşi halsizliği bulantı kusması yoksa ishal korkulucak bişey değil merak etmeyin