Ysmn99 yorumlarına bakmıştım zaten sorun yaşamadım hatta aynı gün kargoya verdiler.salı öğlen sipariş verdim.perşemde geldi 🌸 hatta e bebekten birde alıştırma bardağı alıcaktım sitede vardı onuda aldım.iki mama bir alıştırma bardağı aldım.e bebekten toplam 35 tlye yakın yanılmıyorsam uyguna geldi.hemde gidip uğraşmadım 🥰🌸