Meerdry benim oğlum da 4.26 günlük ben de mama veriyorum yemiyor ağzına sağıyorum biberonla kaşıkla veriyorum çıldırtıyor beni ben çok az mamnın içine bebe bısküvüsü yaptım bi yemek kaşığı bile yoktu bu gün denedim ilk başta almadı ikinci üçüncü kaşıktan sonra sevdi ama çok azdı mama yı yaptım içine de onu koydum yarım dan yarım bebe bisküvisi tabi ilk bebeğim yanlış ola bilir tecrübeli anneler daha iyi bilir ama ben verdim bu gün sevdi yedi