Mom93 Mesa33 besleyemiyorum uykulu emiyo sadece diş ve yürüme dönemlerinde boşa zayiflamiyorlarmis yani ne denediysem yemiyor yıprandım artık yapacak hicbisey yok
Mesa33 Mom93 ben de çok mutsuzum şimdi mama yaptım uyumuş az önce ağlıyordu uykulu vereyim dedim asla içmiyor
Mom93 Mesa33 Allah yardımcımız olsun valla çok sinirleniyorum bende çokta üzülüyorum nasıl ac ac duruyo anlamıyorum gayette neşeli gülüyor falan
Atypicalmom Mom93 Ayyy çok erken gelmiş dişleri kuzunuuuun nazar değmesin annesi inşallah toparlanır da iştahı açılır yer mama ya da meme sağlıklıca büyüsünler yeter
Atypicalmom Mom93 kıyamam yaa toparlanır inşallah hemencecik. Bizim de diş daha yok 3 aylığız ama belirtiler yavaştan başladı kilo alımı az olmuş doktor uyardı ben daha şimdiden korktum Allah yardımcımız olsun