Aysunikra Kızlar 4aylik kızım var ayından çok çok zayıf sütüm yetmiyo mama vermek istemiyorum zaten oda içmek istemiyor onun dışında ne versem kilo alır ki aranıza yeni katıldım lütfen bana yardım edin akıl verin şimdiden hepinize çok teşekkür ederim 🌼💓💓
2lokummannesiii Aysunikra o aydaki bebek ek gıda için hazır olmuyor. O yüzden mamadan başka çareniz yok. niye mama vermek istemiyorsunuz ?
Pasam-27 Aysunikra ben burda bir post görmüştüm 4 .ayında ek gıdaya sıvı şeylerle yoğurt la başlayan lar var dene bilirsin bence çünkü sorun yaşamamış deneynelr
Mom93 2lokummannesiii oda içmek istemiyor demiş bence korkuları memeyi bırakırlar diye valla benim oğlum şuan emmiyor memeyi reddediyor diş çıkardığı için mama aldım onuda yemiyor kafayı yiyorum benimki daha 3 aylık keşke mama yese bari diyorum ama yok yemiyo yemeyen bebek yemiyo
2lokummannesiii Mom93 meme reddini dibine kadar yaşadım ve oğlum bıraktı sonunda. Ama o aylarda oluyor meme reddi üzülme.
Mesa33 Mom93 aynı durumdayız benim kızım 6 aylık. Nasıl besliyorsunuz peki. Zar zor 30 içiyor saatlerce aç bekliyor diş mi bilmiyorum hafif kabarma oluşmuş
Atypicalmom Mom93 Ayyy çok erken gelmiş dişleri kuzunuuuun nazar değmesin annesi inşallah toparlanır da iştahı açılır yer mama ya da meme sağlıklıca büyüsünler yeter
Aysunikra Serife3304 yiyom canım ya ama olmayınca olmuyor aklına gelebilecek çay olsun yemek olsun olmuyor bazen açlıktan bile agliyo emmek istiyor ama süt yok
Mom93 2lokummannesiii sütü sağıp vermeyi deniyorum ne biberon ne kaşıkla ne alıştırma bardagiyla içmiyor doktor dönem dönem olur diyor bu kadarı da normal mi sadece uyku halinde emzirebiliyorum oda yetmez kilo alımı dusecek
Serife3304 Aysunikra o zaman ek gıdaya başlayıncaya kadar mecbur mama vereceksiniz yapacak bişey yok 🤷♀️
2lokummannesiii Aysunikra nete yazsan olur mu? Yanlış bilgi vermek istemem. Çünkü oğlum emmeyi bıraktı ve hep diyet yaptım alerjisinden dolayı. O yüzden sütü yağlandıran ne hiç bilmiyorum.
Zeyno111 Aysunikra Mamadan başka toparlayacak bir şey yok maalesef canım henüz ek gıdaya tadımlara geçsen de şuanda kilo aldıracak düzeyde yemeyecek zaten ek gıda pek kilo da aldırmıyor açıkçası belli aya kadar
Busraninannesi Canım şu an bebeyin ek gıdaya geçemez kuzum daha çok erken ama sen kuru incir ye baya sütü yağlı yapiyo bulqur pilavı bol bol su iç humana çayıda içebilirsin 😊meyve suları ic
Ogullarinaasikanne Aysunikra canım benim kıyamam sana mama yardımı yapacak kimse yok mu anne baba kayınvalide falan yardım edecek birileri cok üzüldüm su an tatlım 4+ kasık mamaları var onları denesen daha az maliyetli olabilir daha cok ufak ek gıda için ama kilosuda düşük belki doktor yardımcı olurdu söylemediniz mi ayrıca belediyeye falan basvursanız belki yardımcı olurlar ayy su an bebeğim açlıktan aglıylr emmek istiyor süt yok dedin ya içim acıdı cok kuzum 😔
ikimeyvemm Ogullarinaasikanne bnde sizin gibi çok üzüldüm gerçekten içim acıdı 😞Rabbim herkesin yardımcısı olsun hayirli bi kapı açsın inşallah 🙏
Aysunikra Ogullarinaasikanne hepinizden Allah razı olsun eşimin ailesi ile konuşmuyoruz burda da oturmuyor lar yardım ediyo belediye de kira fatura lar bezini aliyorum esimi işten çıkarıldı virusten dolayı iş bulamıyor çalışsa bı sorunumuz yok ama çalışmıyor yinede allah büyük elbet bir kapı açar