Kızlar merhabalar. Bugün 6.ay kontrolümüz vardı. Doktor oğlumun sol bademciğine yakın bir yerde kitle gördü. KBB ye yönlendirdi. Gösterdik, doktor kötü bir şey zannetmiyorum mikrop kapmış apseye benziyor ama bir hafta antibiyotik kullanalım geçmezse uyutularak MR çekilecek dedi. Başına daha önce böyle bir şey gelen var mı? Dualarınızı eksik etmeyin lütfen.