9,5 aylık bi kızım var. Dün gece 3,5 gibi uykusunda deli gibi ağlayarak ve kulağını çekiştirerek uyandı. Kulağı ağrıyo sandım ben de dokundum ama ses çıkarmadı. Emzirmek istedim emmedi. Sonra 5e kadar zor uyudu. 5ten sonra tekrar ağlayarak kalktı ama tam uyanmadı kucağıma almama rağmen sakinleşmedi. Uyandırdım odayı inceleyip tekrar daldı. Acaba rüya falan mı gördü o yüzden mi böyle yaptı yoksa duraklama dönemine giren dişler tekrar mı geliyo bilmiyorum. Var mı yaşayan başına gelen bilgisi olan?