Arkadaşlar herkes birşey söylüyor hastaneye gidemem şu sıralar çok gittik bugün öğrendiğim üzere Sağlık ocağının verdiği devit-3 zararlıymış bıraktım çocukta huzursuzluk yapıyor herkes birşey söylüyor Bigaia , Wellcare,Ocean eminim doktor doktor Araştırma yapmış annelerimiz çoktur düşünceleriniz