Ogullarinaasikanne Gizemozcan söylüyorlar olup olmadıgını beta değeriniz yüksek ise orads hafta aralıgıds yazıyor canım
AselKubra24 Gizemozcan ben geçen hafta verdim 66ydı gebelik var dendi dün tekrar verdim 690lara çıkmıştı sizinde var yani gebelik hayırlı olsun 😊
AselKubra24 Gizemozcan gözünüz Aydın çok minik ama daha görünmez ultrasonla benimkine bile bakmadı doktor salı gününe randevu verdi o zaman ancak görünür dedi
Esilanur Gizemozcan canım hamilesin gözün aydın 1 ay sonra git kese 5000 lerde gözüküyo benim 1116 idi ögrendigimde
Esilanur Gizemozcan nedemek bencede iptal et kese gözükmez kafana takıp üzülme çok erken 😊😘 hayırlı olsun
Gizemozcan Elvinim duphaston diye bir ilaç 2 ay kullandım erken menopoz vardi ve doktorum doğum yapmam gerektiğini soyledi