prensesannesi4 Kızlar nasıl hazırlıyorsunuz mamayı ? Kaç saatte bir veriyorsunuz ne kadar veriyorsunuz ? Kızım 2 ay 12 günlük mamaya yeni başlayacak meme mama devam edecez. Yardım edebilir misiniz ?
Ikrabebek prensesannesi4 suyu kaynat bi kapta biri soğuk dursun termos gibi bişeyde de sıcak dursun. Önce suyu hazırla bileğini yakmayacak derecede olacak sonra her 30 ml 1 ölçek mama koy yukarı aşağı çalkala
Haminne prensesannesi4 oğlum 51 günlük 3 buçuk ölçek mama ve 110 CL su kullanıyorum. Genelde 2 saatte acıkıyor ama uyuduğu zamanlar 3 4 saati de buluyor yemesi. Suyu yakmayacak şekilde ısıtıp biberona döküyorum üstüne mamayı koyup çalkalıyorum. Sıcaklığını kontrol etmek için elime döküyorum yakmıyorsa içiriyorum eğer yakarsa soğuk musluğun altında şişeyi tutup ılıtıyorum
1prensannesi_ Ogullarinaasikanne Kilo alımı yetersiz olabilir yada doymayabilir anne sütü ile bizde oyle olmuştu ilk 1 ay Kilo almamıştı sütüm yetersizmis mama baslandi
Aysetoprakk_ prensesannesi4 tam 3 aylik olduk suyu kaynatıyorum saati geldiğinde isitiyorm veriyorm 3 saatte yada 2 30 saatte 120 130 içiyor
Svs1658 prensesannesi4 canım bi kenarda hazır suyun olsun her zaman mama yapacağın zaman biraz su kaynat ben iki aylık iken 120 cc mama veriyordum 50 60 cc kaynamış su koy geri kalanını hazır sudan koy sıcaklığını kontrol et daha sonra 120 cc ye 4 kaşık mama koy ama sakın mamayı çalkalama hem gaz olur hemde maman erimez çatal ile 30 sn karıştır 😊