Tubali kalabilir tabii ama siz böyle korkutursanız kendinizi hiç olmaz ki☺️ bakın ne diyeceğim, biraz rahat bırakın kendinizi bakın her şey yoluna girecek. Akışına bırakın biraz. Ben de çok pimpirikliyimdir aslında ama şunu tecrübe ettim nacizane, ne zaman kendimi rahat bıraksam üzerine çok düşündüğüm konuyla alakalı o zaman her şey yoluna girdi. Bebeğimle ilgili konulardan bahsediyorum. Siz de öyle yapın, biraz salın kendinizi inşallah her şey yoluna girer😘❤️