Gamze77 Tam iki hafta önce (kızım şimdi 2 ay 12 günlük) ayni durumdaydım. Ya aşıdan dolayı, ya büyüme atağından dolayı eeeeen uzun günümüz oldu. Dediğiniz gibi çok az uyudu onlarda kucakta ve en fazla yarim saat. Ne yerinde yattı ne kucağımda yattı ne de oturmamı istedi. Geceden başlayıp geceye kadar ayakta dolaştık durduk. Sanırım o dönemde oluyor ama kisa sürüyor. Ve belki moral olur size o günden beri uykuları çok güzel, düzenli, uzun. Akşam 9 gibi desteksiz uyuyor ve ara ara acıkıp uyanıyor. Emzirioyrum devam uyuyor sabah 8-9 a kadar.
Psikolojinizi aynisini yaşadığım icin çok iyi anlıyorum. Birkaç saatliğine babasi baksın siz uyuyun, enerji depolayın. Ve dediğiniz gibi siz stres oldukça daha kötü olur çünkü Bebişlerimiz bunu hissediyor. Allah’ıma şükür ki bize anneliği layık gördü. Ya görmeseydi? En zorlandığım anlarda bunu düşünüyorum ve olsun uykusuz kalayım, aç kalayım, heryerim agrisin, ona da şükür diyorum 😊