mertmelismeric Berna18 Mavigöl,mogan gölü,ayvalı bahçe,çınaraltı,bağlum,yakacık,kartaltepe, alacaatlı,kavaklı,göksu parkı,ahlatlıbel,taı,yeşildere,yeşil vadi,çamlık
_Zeynep_bebek karagöl (yeşil alan müthiş tavsiye ederim ) mavi göl (güzel ama genelde kalabalık oluyor) çubuk kızılca gölü (küçük bir göl ) susuz göleti(gitmedim ama duydum ) sogulsu milli park (gitmedim hiç araştır bi) tekke dagı tabiat parkı (hayvanlar felan bebegin için iyi olur belki görmwsi için ama gitmedim hiç gitmek isterim şimdilik bu kadar bir yer daha vardı gitmek istedigim ama aklımda degil
delibirhatun Mangal yakmak virüs dolayısıyla yasak girişlerde mavi gölde falan da diyorlar semaver bile yasak maalesefki
Peki Berna18 mangal yakmak yasak değil mi geçenlerde mavigöle gitmiştik orası güzel kalabalık olur normalde az insan vardı masalar da birbirinden uzak o yüzden güzeldi ama mangal yakılmadı evden bir şeyler götürmüştük mangal istiyorsanız kızılcahamama fln gidebilirsiniz uzak demezseniz oradaki piknik alanında güvenlik yoktu sanırım yeşilliğin ortasında bir yerdi ismini hatırlamıyorum