Ecrinbzkrt ozdenarda olsun canım sonucta yetım doyurdun allah kabul etsın eve gırmıs olsa bile bende mevlutte dagıtcaktım ama mevlut olmuyacagı ıcın dısarıya dagıtıcam nasıpse🥰
ozdenarda Ecrinbzkrt amin canm seninde Allah kabul etsin inşallah 🤲 olsun sende etrafta ihtiyacı olanlara dağıtırsın
2balbiranne Benimoykum bizde daha kestirmedik kızım 15 aylık şimdiye kadar elimiz hep dardaydı yavaş yavaş toparlanıyoruz inşallah en kısa zaman da kestirmeyi düşünüyorum 🍒🤲🏻
Benimoykum 2balbiranne aynen canım bizim de inan öyleydi kızım 20 aylık bizim de anca musaitligimiz oldu bende doğar doğmaz keselim isterdim ama Allah nasip ettikten sonra ne zaman olursa olsun 🥰 bende kurban dan hemen sonra düşünüyorum
Prensescik Benimoykum bu kurbanda kızımı soktuk hisseye onun adına kesicez akika kurbanını müftüye bile sorduk olur demişler eşimin eniştesi hoca bütün cocuklarınınkini öyle kesmiş
Benimoykum Prensescik 🙄 alahla hiç öle bişey duymadım hoca dediyse doğrudur elbet ama o zaman iki kurban kesmemiz gerekecek oda pahalıya gelir
Benimoykum Prensescik ama işte kurban bize de düşüyor ya o yüzden ayrı kesmek istiyoruz hamdolsun ev araba az çok birikim var he borç aşırı 😁 borçsuz kim var zaten ama gene de düşer bence nankörlük olur bizim için
Benimoykum Ikrabebek eş dost ile yenildigini biliyordum eve sokmak istemiyorum aslında Corona da da eş dost meselesi zor zaten
Ikrabebek Benimoykum evet beraber yemek şu zamanda zor. Ama pay yapıp eşe dosta gönderebilirsiniz. Biz öyle yaptık biraz da kendimize bırakıp hep beraber yedik
Benimoykum DenizDamla 🙂 ya emin olamadigim için birde öncesinde kurban kesecegimiz için eve sokmak istemiyorum sadece bağış yapmak istemiyorum yani şöyle kanının aktığını görelim etini bagislayalim istiyoruz öyle bir yer bulabilirsek toplu daha iyi olur