Aselask Benimoykum 40 çıkmadan kesmiştim ben geciktirmek iyi değil diye biliyorum çocuğun üstünde ağırlık yapıyo tabi sizin tercihiniz
Benimoykum 41hamile kızım 20 aylık kurban bauramindan sonra diye düşünüyoruz malum kurban zamanı daha pahalı olur çok hırçın kızım belki sakinleşir 🙄
Benimoykum Aselask bende öyle düşünüyorum aslında o ara müsait değildik şimdi de kurban bayramı var hemen ertesinde keselim diyoruz küçükken bende çok hastalanirmisim annem kurbanı kestikten sonra rahat ettin der hep
DenizDamla Benimoykum 40′ı çıkınca kestirmiştik eş dost akraba konu komşu herkesi toplamış yemekli mevlid yapmış orada dağıtmıştık biz.☺️
Muhyuf Benimoykum Bir tanesini doğar doğmaz kestik diğerini de eşim kendini bilsin benim için kurban kesiyorlar desin dedi o zaman keseceğiz inşallah. Burada erkek çocuğa iki kız çocuğa bir tane kesiliyor
Eyme27 EsraGulden ya hayır diyanetin sayfasına bakmayin erkek cocouga 2 kız çocuğa 1 tane kesilr bu her yerde var 🧡diyanet biraz oynuyor
Elif2302 EsraGulden bizde de kıza 1 erkeğe 2 kesilir.Benimkiler ikiz biri kız biri erkek 3 tane kestik Benimoykum 2 aylıkken kestik mevlütte dağıtmıştık
balannesi_ Benimoykum 40 ı çıkmadan kestik 40 kuranında gelenlere dağıttık allah kabul ederse inşallah 🙏