Merve25 Yakında işe başlayacağım o yüzden yavaş yavaş süt toplamam gerek manuel mi elektriklimi sizler hangisinden memnun kaldınız
RabiAsya Merve25 Avent elektrikli kullanıyorum memnunum 🌸 kızım küvezdeyken sağ kolumdu kendileri 🌿☺️Hala sağarım
Mommy_ Merve25 Manuel zor olur. Pratik olması gerekiyor. Elektrikli kullanın. Mamajoo dan memnun kaldım ben