Kızlar selam 50 günlük oldu oğlum. Eldiven kullanıyorum burdan yazışmalarda cok erken bırakanlar varmıs bende ara ara deniyorum ama saçını çekiyor ve canını acıtıyor ağlıyor. Yani tekrar takıyorum eldivenleri. Daha zamanı gelmedi sanırım. Varmı bnm gibi bu durumla karsılasan. Ve neler yaptınız.yapılacak birşey varsa tabi:(