SabahGunesim merhaba. Geçeceğini sanmıyprum. Ergenliktekiler duruyor hala. Evet kırmızı ve cok belirgin değiller çünkü artık zaman geçti üzerinden çokca. Bunlar da öyle olacak.
antiscar jel kullanmayı deneyebilirsiniz. Ameliyat izlerini geçiriyorlar sonucta. Ben sezaryen dikişlerne sürerken göbeğime de sürüyorum.