Sehrickr93 Omur160620 bi tatlı kaşığı anason yada rezeneyi bir çay bardağı suda demliyorsun sonra bi çay kaşığı bebeğe gerisini kendin içiyorsun valla işe yarıyormu bilemiyorum ben de bi iki kere çaresizlikten yaptım içirdim içtim ama sonra vicdanım el vermedi içirmedim ☹️
Kuzeyliya Ben kullanıyorum 2 çay kaşığı kızıma veriyorum bir bardakta ben içiyorum süte geçer diye ☺️İyi geliyor oğlumda da içmiştim
Omur160620 Sehrickr93 damlalar pek işe yaramıyor. Sancıdan yatamıyor ağlıyor öyle görünce dayanamıyorum. Ben de istemem vermeyi ama işe yaracak bişeyler bulmaya çalışıyorum mecbur. Rezene denedim bende işe yarıyor da bebekte pek fayda etmedi
Kuzeyliya 1 bardak kaynamış suya 1 tatlı kaşığı anason demlenmeye bırakıyorum soğuyor o zaten demlenene kadar akşam içiyorum yatmadan kızıma da iki kaşık veriyorum sonra yatıyoruz 😄
Omur160620 Kuzeyliya teşekkür ederim. Eşim e söyledim aldı akşam deneyeceğim. İnşallah faydasını görürüz
Rumeysadeniz Bence anason vermeyin alkolleri onunla yapıyorlar diye biliyorum rezeneyide önermiyorlar ben oğluma kimyon suyu veriyordum iki saat içinde max çıkarıyordu
Omur160620 Rumeysadeniz kimyon u kendim kullanıyorum her yemekte. Kahvaltıda yumurtaya bile döküyorum ama bebeğe vermedim