Deletedmom337 ben şu an tatilden bildiriyorum size. Geldiğimiz otel korona önlemleri
ile dolu, çocuk dostu bir otel. Burada virüsü unutmuş gibiyiz☺️ Çok iyi geldi. Herkesi, imkanı dahilinde bir yerlere gitmesini önerebilirim. Bebeğim 2 aylık yaklaşık 5 aydır evde tıkılmıştık. Psikolojik olarakta çok iyi geldi. Tavsiye ederim dikkatli ve titiz olunarak tatil yapılabilir. Tabi kalabalık bir ortam da asla değil 👍