A önce sağlık önce aradı bebeğim 17 günlük ilk topuk kanın da b vitamini eksik olduğu için yinelenmisti bugün aradıklarında biotinidaz enziminin düşük olduğunu söylediler beslenme kliniğine yönlendirdiler ordaki tahlillerde normal.cikma olasılığı var mı allah korusun böyle bi tani konulursa süreç nasıl ilerliyor omur boyu mu tedavi gorecek internetten okudum biraz ve kafayı yemek üzereyim.ne olur böyle bir durum yaşayan varsa bilgilendirebilirmi