Svg 18-24 ay arası yenidoğan gibi memeye en düşkün oldukları dönem. Size memeden kesme tavsiyesi veremem ama naçizane sırf yemek yemiyor diye kesmemeniz. Ben oğluma şimdi yemek yemesiyle ilgili bir şey uyguluyorum, işe yaradı. Gün içerisind evereceğim öğünlerin 1 saat öncesinde emelim mi diyorum hiç ona emme diye aglama krizlerine bırakmadan ben teklif ediyorum, emiyor bir noktada tamam diyorum. Sonrasında öğünlerini hazırlayıp yediriyorum. 1 haftadır süreç güzel ilerliyor ve az da olsa kavgasız yemek yiyor. Memeden kesmek bir çözüm değil, çoğu arkadasımın iştahı artar belki diye memeden kestiler hiçbir şey değişmedi. Ben kesmeyi düşünmüyorum, her istediğinde emmeyi bulabileceğini görürse yemeklerini ds yer belki. Hep anlatın güzel güzel konusun.