Annesininpogacayanagi Artık kısasa kısas gelsin. Kim kime ne yapıyorsa aynısını yaşasın. Aksi halde yaşattığıni yasamayan, empatiden uzak bu vicdansızlar hal tavırlarina devam ederler. Ne yasattiklarini ogrenmeliler. Bir anne olarak en yakınlarıma bile çocuğumu emanet edemiyorum, kimseye güvenemiyorum. Bunun sebebi ise başka canlilara her türlü zararı verdiği halde karşılığını almamaları. Nasılsa üç beş kuruş öderim ya da üç beş gün yatar çıkarım rahatligi var.